Strony

Serwis www jest ważnym kanałem komunikacji marketingowej, dlatego jej funkcje powinny być znacznie szersze niż tradycyjne prezentowanie informacji o firmie i jej produktach. Istotne jest, aby niesiony przekaz był świadomie kształtowany i spełniał podstawowe cele komunikacji marketingowej, z których najistotniejszym jest budowanie świadomości marki i wspieranie jej pozytywnego odbioru. W związku z tym, w trakcie projektowania narzędzia marketingowego, jakim jest strona internetowa, "New Millennium" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością precyzyjnie określa cele, które ma osiągnąć i dobrać skuteczne rozwiązania.

 

Podejmując się realizacji internetowej strony korporacyjnej, produktowej, mikrowitryny, czy sklepu internetowego, "NM" Sp. z o. o. wie, że, muszą one spełniać konkretne założenia i cele strategiczne. Właściwie zrealizowana strona internetowa, aby przynieść realne korzyści swojej marce, musi charakteryzować się przemyślaną strukturą logiczną, intuicyjną nawigacją, posiadać dobrze zaplanowaną i atrakcyjną oprawę graficzną, odpowiednio dobrane narzędzia marketingowe oraz specjalnie skonstruowaną zawartość, o wysokiej jakości merytorycznej. Wszystkie elementy muszą być przygotowane pod kątem docelowej grupy odbiorców.